lekstund

Hej på er!
Ska verkligen försöka ta tag i bloggen nu, det är ju ett ypperligt ställe att spara allt som händer i våra liv.
Dagbok you know.
 
Medans Ia sov lite förmiddagslur tidigare så passade jag på att vitbetsa vårt köksbord. Tror det kommer passa in bättre nu faktist. (åtminstonde i min smak) Kommer bild senare!
 
Nu har vi lekt lite tillsammans och jag hör på hennes ton att mjölkbanken lär rycka in snart!
 
 
 
 
Vet att den här sista bilden inte är kanon, har ju inte fått skärpan i ögonen, men...
Hallå?! titta detta rara lilla leende. Mammas lilla trolljänta...
jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Stina- med Fröet i magen

Tycker också du ska titta in här lite oftare! :D

Svar: ska verkligen försöka! men det känns inte så spännande längre då dagarna ser i stort sett likadana ut ;)
Sandra Westlin

2013-01-21 @ 10:23:22
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0