Homemade with love

 
 
Alltså titta, hur underbar är inte denna lilla tunika med dess tillhörande sockar?
Ia-Li fick detta set i gåva av Jonas farmor när hon föddes, hon har nämligen stickat detta helt själv.
Jag älskar det, synd att jag har tyckt att det har varit så fint så jag inte vågat använda det på Ia-Li, och nu börjar hon snart växa ur den.
 
Jag älskar att få hemmagjorda gåvor, det blir så speciellt. Ska jag använda den? eller ska jag spara den som "fint"  TÄNK om de skulle gå sönder? skulle bli superledsen.

Tror faktist jag ska be om ett till sånt set fast i beige till våren!
(smådör lite när jag ser Ia-Li också, hon är ju så fruktansvärt GO. trollunge)
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina- med Fröet i magen

Men kära hjärtanes vad söt hon är alltså! Så fina kläder farmorn gjort till Ia även. Kram!

Svar: Åh visst är hon väl! Tack, det är ju lite kul att kunna byta bilder å sådär :) kramis
Sandra Westlin

2013-01-13 @ 21:41:40
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com
Postat av: Stina- med Fröet i magen

Superfin header du gjort ville jag också säga! :D

2013-01-13 @ 21:49:45
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0