Det första skrattet!


Idag när jag tog av Ia blöjan för att göra sig klar för en dusch så kom hennes första skratt!
Jag pruppade lite på sidan av magen och där... där bubblade hennes skratt upp!
 
Jag smälte, jäklar i mig vad gullig vår lilla trollunge är.
Innan jag fick barn kunde jag inte ana hur speciell alla nya tillfällen verkligen är, Jag älskar det.
Det här är verkligen det bästa som hänt mig, våran älskade lilla Ia-Li är för underbar för att vara sann.
 
ännu en hemmagjord gåva Ia har fått sedan hon föddes.
Tycker hon ser ut som en liten soldat i dessa mössor, men charmig är hon ju tokan...
Har fått nys om superfina stickade tröjor som jag ska försöka få gammelfarmor att göra till Ia-Li, kanske hon även vill göra en till mamman.. Man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer
Postat av: Stina- med Fröet i magen

Åh vad härligt det låter! <3

Sån mössa ska våran liten få på sej när vi lämnar bb, en från då jag var plutt. Tkr dom är jättesöta jag! :)

Svar: Ja dom är söta på små barn, men Ia-Li börjar bli stor så då ser hon ut som en jättebaby i stridshjälm :)
Sandra Westlin

2013-01-16 @ 10:21:22
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0