att inte sova

 
Ja, att inte sova fungerar inte för mig.
Jag behöver verkligen min sömn, dock fick Ia-Li för sig att inte djupsova alls inatt.
Är som sockervadd i hjärnan som bara degar ihop.
 
Självklart var jag uppe och vaken så vi kunde ta oss iväg på babyrytmiken i kyrkan.
Skönt att iallafall få träffa människor så vi inte sov bort denna dagen också.
Måste försöka hålla mig vaken så jag kan somna ikväll.

Har iallafall bestämt att jag ska på gymmet ikväll, få pumpa lite och vara ensam och vila hjärnan lite.
Den är ju somsagt i något slags viloläge efter denna natten.
 
 
Just nu ligger Ia-Li och sover en sväng i sängen.
Antar att hon behöver ta igen sig lite också.
La över henne en superfin filt som hon fick av någon när hon låg i magen, vem vi fått den av har jag ingen aning om? mamma??

Hur som helst är den supervacker och jag som älskar hemgjorda saker myser gärna med ena armen under den ( det är det enda den täcker)

Titta förresten dom små tårna som sticker ut ur hålen på filten. tosseliten!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du fick filten av min farmor. :-)
Hoppas du får sova i natt nu. Det är ju fullmåne så det kan ju ha något att göra med det.
Kram älskar er <3

2013-01-30 @ 17:38:22
Postat av: Stina- med Fröet i magen

Jättesöt filt!
Jag uppskattar också hemmapysslade gåvor allra mest. Fröet fick en sån fin tröja av sin mormor härom dagen, å vad jag längtas tills jag får klä på honom den! <3

Svar: Jag med, blir så otroligt tacksam för att folk tar sig tid på att göra saker till Ia-Li! Men jag såg den, såååå fiiin!! :)
Sandra Westlin

2013-01-31 @ 21:39:08
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0