6660 & 66

Hej på er!
ytterligare dagar har gått sedan jag skrev sist...
 
Igår hade vi ett BVC besök och stortjejen knatar på i snabb takt.
Hon växer och växer så det är inte konstigt att vi fått rensa ut alla kläder. Antar att det kommer bli dags att köpa upp lillans garderob snart..
Nu ligger hon nämligen på 66cm lång och 6660gram. Komiskt mycke sexor?! hehe.
 

Lillan tog sovmorgon idag, vaknade vid 8 en stund, men somnade om och vaknade nog inte förrän vid 10.
Då låg hon och pratade en lång stund innan hon vela ha en ny blöja och komma upp.
Nu har vi suttit en stund i köket och lekt och donat.
 
Ser ni lillans toffs?
Alltså, det är faktist rätt galet vad långt och fint hår hon har, kan ju inte sluta peta i det.
Dock har luggen växt sig så lång att om den faller fram så når den i ögonen, så igår köpte vi snoddar till henne.
 
Nu tror jag hunden vill rastas en sväng och Ia ser ut att vilja somna en stund igen.
 
 
Förresten?! Någon som skulle vara intresserad av en bloppis med Ia-Lis kläder?
Någon som kanske sitter hemma med en liten tösabit? Har dock några könsneutrala också!
 
latero!

Kommentarer
Postat av: petrahelena

Jag sitter hemma med en tösabit som vägrar lämna magen..... Jag är intresserad av bloppis! ;)

Svar: Jag har väl sätt, sitter och väntar på besked på att hon trillat ur, men inte än! Jag slänger ut en på direkten! :)
Sandra Westlin

2013-01-22 @ 12:02:21
URL: http://petrahelena.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0