En vecka gammal!

Ja tänk, i morse var det en vecka sedan mitt liv började på riktigt.
En vecka sedan våran Ia-Li kom till världen.

Tänk att bara få skriva dom här raderna får mig att gråta. Jag är så kär!
Hon är så snäll och fin våran lilla.


Idag vaknade vi lite halvt förkylda. Jag och Jonas har varit förkylda sedan förlossningen (bra kombo va?) men Ia-Li har klarat sig bra, fram tills nu.
Hon låter än så länge bara lite slemmig, så jag hoppas det inte blir mer.

Halvsitter mot sänggaveln med lillan på bröstet så inte slemmet kommer i vägen för andningen, allt för att hon ska få sova, lilla hjärtat!


Kommentarer
Postat av: ulrika

Hoppas hon kryar på sig snabbt. Å att ni också är på bättrings vägen. Att bli mormor, det är sån otrolig lycka det går inte ens att beskriva.
Det är något otroligt speciellt, så stort, sån lycka sån kärlek till ett liv. En fortsättning på våran familj. <3<3<3<3 Kram kram Mormor

2012-09-17 @ 08:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0