The smile on your face

I morse lyckades jag fånga ögonblicket, Ia-Li log när hon sov.
Nu ler hon tyvärr inte för att hon är glad, utan hon ler av magknip.
Men hon är världens vackraste, att den där lilla munnen, med världens minsta leende kan få ett hjärta att bulta och brinna så starkt. oändlig, odödlig kärlek!
Jag vet att barn inte ska ligga på mage och sova, men det var det enda som gjorde henne nöjd.
 
Idag har jag tagit mig en två timmars promenad med paus efter halva vägen.
Bjöd in mig på en kopp kaffe hos Bella innan jag återvände hemåt. Så jag har gjort mig förtjänt av att dippa lite morot nu på kvällskvisten.
 
Hoppas ni får en mysig kväll, för nu tänker jag krypa upp i soffan med min lilla familj!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmis

Jag säger ju det, Babysitter med vibrationer i baken är grejer det, jag lovar dig... Du kan ju få köpa min... ;-)

2012-10-03 @ 19:48:11
URL: http://emma8513.wordpress.com
Postat av: amanda

Gud, jag blir så glad av att läsa din blogg!

Svar: gud vad glad jag blir :) vad kul!
Sandra Westlin

2012-10-04 @ 18:25:13
URL: http://amandastrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0