sjung-gung

Vad kul att ni är många som kikar in här varje dag! Det ger mig lite mer motivation att skriva.
 
I morse åkte jag iväg till Emma, därifrån tog vi en promenad upp på sjunggung.
så otroligt mysigt att sitta och sjunga med barnen, även fast Ia är så liten så tror jag att det är nyttigt med musik.
 
Sen bjöd Emma på en chai och vi satt och pratade en stund medans barnen sov lite.
Jag är så glad att jag har vänner som man kan prata så länge med om allt och inget.
 
 
Nu ska vi strax påbörja middagen här hemma. Klyftpotatis och morot i ugn  och skinkschnitzel står på listan.
 
Ia har blivit så rolig. Nu flinar hon och pratar medans hon ligger på golvet.
Så jäkla söt så jag smälter flera gånger om. Mammas hjärta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0