Pippimönstrade leggingsen

Är du lika kär som mig i pippimönster?
Jag har iallafall fått frågor om vart jag fått tag på mina "pippi-leggings"
 
Har letat som en tok efter dom, och hittade sedan en urmysig sida på internet som har en otroligt härlig collection med bara pippi-mönstrade plagg.
emmamalena.com
 
Där kan du shoppa både till vuxna och barn.
 
Jag är URNÖJD med mina leggings, det verkar vara en kanonhärlig hemsida dessutom, då man fick ett handskrivet vykort i paketet, kan det kännas mer äkta?
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för tipset! Jättefina. Jag som är tjockis och antagligen kommer leva i leggings och koftori vinter ska absolut kika in på den sidan efter jobbet idag. Å vem vem, kanske blir det ett klick? Hi hi ;)

Svar: Nemas, dom är så jääkla skön. Riktigt mjukt material. Dock tog jag storlek M, eftersom jag fortfarande har 8kg kvar av mina 20 preggoplus, men jag skulle nog haft en storlek mindre. Men det är absolut värt pengarna, även fast man tycker det är mycket för ett par leggings. Sen är dom ju snygg med ;)
Sandra Westlin

2012-10-02 @ 11:02:33
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0