med en vän

Godmorgon!
Har avnjutit frukost med tända ljus och en sprakande brasa i bakgrunden.
Så otroligt grått väder att jag egentligen skulle kunna sovit bort den här dagen.
 
Nu har jag ringt ett samtal som jag tänkt ringa fleeera dagar men inte fått tummen ur att göra det.
Nämligen till Pernilla.
Så otroligt fin vän som jag känt sen barnsben, ändå har jag inte kunnat ringa och sagt att jag saknar henne?
Fjant!   Men sanningen bakom är att jag faktist skäms över hur fantastiskt dålig jag är på att höra av mig.
 
 
 
 
Ia och jag har myst lite, och nu ska jag springa upp och ställa mig framför spegeln och göra mig klar.
Ska möta upp Pernilla i stan, råda bot på min saknad.

Hoppas ni får en fin dag trots det grå vädret!
 
Förresten, ni som läser här kan även följa mig på instagram.
Sandrawestliin heter jag där!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Urmysig dag :) Tack för den Sandra och Ia-Li :)

2012-10-17 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0