Gör en egen napphållare

Kräsna och petiga människor som jag får ofta leta länge efter saker som jag "verkligen MÅSTE ha".
Har haft span efter en napphållare som jag inte hittat, så typiskt och självklart.
 
Men igår åkte jag till svärmor och så pysslade vi ihop en egen napphållare.
Det enda du behöver är en clips att sätta fast i kläderna samt en O-ring, en gummiring att ha runt nappen.

Jag köpte en spetsrem och tryck-knappar. Där har du hela napphållaren.
Man behöver inte ha en tryck-knapp, men eftersom jag även har en rosarandig rem också, så vill jag kunna lossa remmen från clipsen, så jag slipper fixa en till.
Så jag satte en knapp, ja ni kan ju se på bilden.
Går ju även att tvätta i tvättmaskinen!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Liam och Enya

Oj så fin den blev :) vad duktig du är! Kram

Svar: haha tack, måste väl säga att Enyas är den "pefekta" men en kopia duger här hemma ;) hehe. Kramis
Sandra Westlin

2012-10-30 @ 15:44:53
URL: http://frudrutts.blogg.se
Postat av: Stina

Vad sött! Duktig du är! :) Kram!

2012-10-31 @ 09:23:25
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0