operfekt är perfekt!

Hej på er!
Nu var det ett tag sedan jag var in och lämnade ett avtryck här. Förlåt!
Dagarna går i ett och jag vet inte ens vad jag gör med dom..
 
Det verkar som att ni gillar inredningsbiten här inne, så då tänkte jag passa på att bjuda på det senaste hemifrån.
Vi har nämligen rivit ut golvet i vardagsrummet, och de understa golvet där har jag tagit en bräda ifrån.
De gamla brädorna har nämligen den där charmiga grå/beiga färgen som jag älskar.
Nu har jag gjort en hylla i köket av den där brädan.
 
 
 
Mitt fina porslin från PIP studio har fått flytta in på hyllan, så nu kan man sitta och beundra det från köksbordet.
Konsollerna kommer från Claes Ohlsson. Passar utmärkt till den där gamla brädan.
 
En mer operfekt bräda kan inte bli mer perfekt!
 
 
(på bilden längst ner kan ni skymta en te påse bredvid blomman, det kommer från Indiska, ni som gillar te, tycker jag ska springa in där och lukta. Ni kommer älska det!)

Kommentarer
Postat av: amanda

är det okej om jag anställer dig som inredare när jag någon gång i livet får ett eget boende eller? :)

Svar: haha, gör du det ;) har vi samma smak?
Sandra Westlin

2012-11-16 @ 23:01:18
URL: http://amandastrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0