det gamla nya!

Ni vet ju hur det är nu för tiden, ju äldre och skevare saker man hittar, desto snyggare inredning blir det!
Samtliga har jag fyndat på svärmors loge.
En gammal "sockerlåda" eller vad jag ska kalla den, det är nog en gammal fruktlåda egentligen.
Den ska så småningom sättas på hjul så man lätt kan dammsuga omkring den.

Den gamla lådan har ställts på högkant bredvid kaminen i köket och har blivit en förvaring för de femtiotalet inredningstidningar som bor i vårt hus.

Korgen med ved är däremot inte ett fynd från logen, utan den är av nyare variant och kommer från Jysk.
 
sist men inte minst, ett gammalt plättjärn som numer bor på köksbordet och här mina vänner kan ni dekorera hejvilt!
Nu har jag inga christmas stuffs inne så därför får den vara ren så länge! bara låta fantasin flöda!
Men att ett gammalt rostigt plättjärn gör sig bra i köket, det är det ingen fråga om!

Kommentarer
Postat av: Stina

Va fint! Det är så mysigt att pyssa, i love it! :)

2012-12-01 @ 09:31:13
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0