Vinnare av Loreal produkter!

Allvarligt så har jag ALDRIG vunnit någonting, någongång.
Så jag förstår egentligen inte varför jag var med och tävlade.

Denna gång var det en tävling på Linda Blom en populär blogg om fotografi, hårvård (hon är frisör) och även form, då hon har ett eget företag och gör tavlor.
Iallafall så höll hon en tävling där man skulle skriva sitt bästa hårvårdstips. Så jag slog väl till....

Av 511 kommentarer (exakt!) om hårtips så lyckades jag bli vinnaren... Hallå? Jag? Som aldrig vinner?
Jo jag tackarja!
Vad behöver en sliten preggo mer än ett vackert hår så att säga? ;)

Väntar med spänning på paketet med produkterna!


Bilderna har jag lånat från Lindas blogg.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul! tipsa mig sen om nån produkt gjorde susen för frissigt hår :)

2012-05-04 @ 10:06:00
Postat av: helena

skoj

2012-05-04 @ 12:36:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad kul :) grattis! ^^

2012-05-04 @ 17:33:07
URL: http://memoriesofsorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0