Släpad gris

Hej på er!
Ja som jag skrev så blev vi bjuden på "Släpad gris" idag till middag.
Många av er var nyfikna på vad det var och jag kan säga att det var supergott!

Det var älgkött i lergryta som stått i ugnen i 6 timmar, serverades med ris, feferoni, och gräddfil.

Kul att smaka nya maträtter så man kanske kan få inspiration, men innan jag ställer mig i köket för att göra middag i 6 timmar... Då du!


Vi har mycket på gång just nu, och jag ska självklart berätta mer när vi satt händerna på det. Nu ska vi mysa en sväng innan det är dags att krypa till kojs.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det lät verkligen super gött! Älskar älgkött! Tur att hälften av familjen är jägare. :)

2012-05-14 @ 08:54:13
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0