Pastellfärgade ljus!

I helgen när jag jobbade var jag bara tvungen att köpa med mig några ljus hem.
Vi hade nämligen fått in pastellfärgade ljus som var hur mysiga som helst.
Skulle vilja ha alla färger men eftersom jag är en som shoppar utan att veta vart jag ska ha allt så fick jag börja med dessa!

Tänkte att jag skulle ha dom i sovrummet, då de skulle passa bra till våra tavlor.
Men då syns dom ju liksom inte lika bra, ska suga på karamellen ett tag.....

Ljusen fanns i fler färger också.



Nu kanske det inte syns så bra, men titta färgerna på tavlorna. Dom är ju identiska med ljusen!

Kommentarer
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Ska titta :D

2012-05-02 @ 13:21:37
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0