När jag föddes

Pappa hade hittat massa mappar och fotoalbum från när vi systrar och även från när mamma var liten.
Men en mapp har jag fastnat för, och det är nämligen en mapp med papper i från när jag föddes.

Det är papper från hur mammas värkar såg ut, alla tider utprickade osv...
Men det sötaste av allt, även våra armband från sjukhuset låg där i.

Hur kul är det inte att sitta och titta i dom papprerna nu? och drömma sig framåt om hur våran lilla skatt kommer bli och hur allt kommer te sig den dagen då h*n bestämmer sig för att titta ut i vida världen.





Kommentarer
Postat av: Caroline

Så måste ju du också göra Sandra :) Spara allt från sjukhuset och skriva när du har värkar osv. :)

2012-03-28 @ 15:23:29
Postat av: Hanna

Vad roligt att sitta och titta på det, jag har massa med bilder från när jag var lite bebis (nu är jag 12, snart 13) men man var så söt då... Okej alla är söta nu också, men när man var bebis, det var ju något alldeles speciellt!! Tidigt du började gå, vissa börjar inte gå förän vid 2 års ålder ju tror jag...

Kraam <3

2012-03-28 @ 17:03:54
URL: http://presentl.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

sv: vart är det du jobbar? Vet att ullared också har dom men skulle vilja veta inköpsstället :) många som frågar vart jag hittat dom och det gjorde jag på en butik här där vi bor men den finns inte någon annan stans :) höll i hjärtformen också, men tänkte att jag hade så många stoooora formar :)

2012-03-28 @ 21:45:41
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0