middag hos farmor och farfar!

Usch säger jag bara. Jag har all rätt att skylla mig själv antar jag, men att äta godis innan man somnar, och äta lite godis när man vaknar och man inte har ätit godis på ett bra tag... nej jag säger då bara det att jag ska inte äta godis mer. Mått pyton hela förmiddagen.

Har varit och fixat upp Audin lite, nu ligger den på blocket och är helt i försäljning.
Skönt att få iväg den!


Ska hoppa i duschen nu och göra mig klar för nu väntas det middag hos farmor och farfar. Självklart har man ju beställt stuvade makaroner. Inte fullt oväntat eftersom det är till farmor vi ska. Antingen får man pannkaka eller makaroner. mums i kulan.

apropå kulan så har naveln inte många millimeter kvar i sin håla. Snart blir det en liten önskeknapp.
Bild får komma senare. för nu ska jag skutta vidare.

latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0