Leggings for mama

Oj vilken mysig dag, timmarna med fika, lunch och två mysiga mammor har sprungit iväg. Mycket prat om allt, kul att vi är fler som ska vara med om samma sak!

Bella och Madde plus kihan dök upp och vi tog en promenad ner på stan en sväng. Kihan skulle sova och jag kom på att jag måsta köpa nya Leggings. Mina andra gör så ont för dom är tight i midjan, så nu har man köpt det första mamma plagget. Utbudet är extremt dåligt i mamma kläder.

Nu har vi bytt sängkläder eftersom Jansson varit och slagit en spillra i dom, stackarn är i behov av ett hem där han kan vara ute. Om någon vet av någon som bor i hus och kan tänkas adoptera vårat charmtroll så säg till. Vill att han ska få ett bra hem!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Tack så mycket för idag, det var super trevligt, synd bara att jag måsta åka och hämta Felicia, längtar till nästa gång... :-) Nu får du ta och gå in på bloggen och gissa när min bebis kommer och vad det blir... :-)

2012-03-07 @ 20:35:15
URL: http://emma8513.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0