shake

Ja fortfarande ingen förbättring på denna fronten.
Jag ska försöka, jag lovar. Men jag har mycket att göra, egentligen ingenting alls, men jag prioriterar annat.



Igår var jag och lämnade lite blod, det börjar med att hon som skulle sticka mig säger " Jag är lite skakig för jag har ont i ryggen" Jaha, men gud vad roligt det kändes att bli stucken nu då.
Ja hon misslyckades självklart. Fick prova sticka igen i samma arm, misslyckades då med, men i andra armen fungerade det. Min handsvett i situationen var värre än blodet i rören. haha

Jag gick till Bella sen och hängde där, sen gjorde jag lite middag som vi åt. Hade en slö dag och det behövdes.
Sov dåligt inatt också, så idag har jag bestämt mig för att inte göra många knop alls. Hänger i soffan bara!
Tänkte låta tvättmaskinen göra sitt sen är jag nöjd!


Kommentarer
Postat av: resume

stackars Jonas vela ju se vidare men efter ett tag när han uppmanat mig

2012-01-13 @ 09:42:36
URL: http://perfectresume.org/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0