Jutesnörat!

ohoj!
Har haft någon minut för mig själv på golvet i köket.
Limpistolen i väggen och jutesnöret upplindat.
 
Så...
Dagens skörd vart en jutesnörad vas. Använde mig av gamla glöggflaskan, formen är ju underbar!
Dock hanns det bara med en eftersom jag har en liten mjölkvampyr som skulle bli hungrig lagomt till hälften av flaskan...
 
Så, kanske hinner jag med att snöra ännu en vas idag!
 
 
Det du behöver :
Jutesnöre ( går givetvis med vilket snöre du vill använda )
Limpistol ( effektivt med kort torktid )
Flaska ( eller annat material efter önskemål )
 
snurr snurr så är du klar!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad snyggt det blev!!!! Kram

2012-12-29 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0