projekt: måla

Hej!
På något sätt så måste jag försöka få tiden att gå. Den här "väntetiden" vi är inne i nu rusar inte direkt i samma takt som innan.
"precis som jag sa" säger säkert alla ni andra med barn. ;)
Så.. Jag torkade av en pensel och kladdade på det otroligt fula skåpet som stått inne i rummet som ska bli våran tvättstuga nu.
Det blir ju ett lyft bara de får lite vit färg på sig så nu kanske vi har förlängt levnadslängden på den.

Hon som ägde huset vela antagligen inte ha det eftersom hon lämnade det, och vår tanke var egentligen att hiva iväg det. Men nu när det är uppljusat så kanske det blir perfekt inne i barnrummet!
Nu har jag nyss petat i mig en skål med aprikoskräm. Har jordens halsbränna och känner egentligen bara för att sova, men nu tänkte jag faktist ta tag i att måla trappen.
Får se till att slänga ut tigern först så man inte har tassar överallt sen.
 
Ett tips till er som vill måla hemma: Måla vartannat trappsteg i trappen så ni kan använda den ändå även under torktid.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Det där blev ju bra!!! Vilken skillnade. kram älskar dig

2012-08-20 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0