mannen i mitt liv

Hallå!
Har varit en sväng på stan och kikat lite. Var så fint väder så det var mysigt att jag och Jonas gick tillsammans.
Nu är ju hans semester slut, så det dröjer väl antagligen tills nästa lediga vardag tillsammans.
Jag fick med mig en amningsbh hem, egentligen hade jag inte tänkt köpa förrän efter förlossningen, men nu gjorde jag det, så jag åtminstonde har en.
Var ute och letade efter en liten mössa också, hittade tyvärr ingen.
Så är det någon där ute som kanske råkar läsa detta och har en virkad mössa från Newbie som era små har växt ur, så köper jag mer än gärna den, jag är nämligen fast vid dom och dom säljs tyvärr inte längre!
 
 
Nu ska jag slänga på mig lite kläder, sen åker vi mot fina vänner för grillkväll i solen.
Hoppas ni får en fin fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Helene

Synd att du inte hittar mössan du gillar men tror de har liknande på Kokobello.
Kan rekommendera detta paket också:
http://www.kokobello.se/nyfoddhetspaket/nyfoddhetspaket-med-mossa-tval-tvattlapp-ullsockor-fran-solius.html

Kram Helene

2012-08-10 @ 19:01:19
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej! Undrar vad det är för slags virkad mössa du letar efter. Jag virkar mössor och kan kanske hjälpa dig? Skicka gärna ett mail :) Ha det fint!

2012-09-24 @ 03:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0