bilder från fotograferingen


 Här kommer bilder från gravidfotograferingen, tänk vad vackert livet är!


Tänk vad för litet och vackert det ligger där inne. Evigt tacksam för denna gåva!
 

N
Nu tänker jag sätta igång och göra i ordning lite här hemma.
Ska städa igenom de delar av huset vi använder, sen om jag hinner och kan tänker jag försöka måla klart trappan så vi kan sätta på trappstegstussarna.
Ska försöka tvätta igenom några maskiner tvätt också så det är klart.
Känns som om jag gör detta av två anledningar, 1 självklart att det ska bli klart och att slippa tänka på det.
2, i hopp om att det kanske ska sätta fart på hela grejen, börjar bli less på att vara en sköldpadda nu.
 
Så. bäst man tar tag i dagen om det ska bli något!
 

Kommentarer
Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Superfina bilder! :)

2012-09-17 @ 20:30:07
URL: http://www.lovelyeverafter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0