behöver göra något vettigt

Hej fina ni!
Igår var det föräldrautbildning igen, ingen direkt höjdare tycker jag.
Känns som om det mesta är självklart och helt naturligt. Kasta bort lite tid, men samtidigt vill man vara engagerad.
Sen var det meningen att vi skulle ta cyklarna och cykla ner på stan och äta middag tillsammans.
Men det är ju punktering på min och vi lyckades inte få i nå luft. Jag vart superirriterad.
Så det slutade med att vi tog bilen ner faktist.
 
Nu ska jag precis ta tag i dagen och göra något vettigt.
Funderar på att åka ner en snabbis på stan och kika lite efter krokar till badrummet.
Har satt upp såna där självhäftande, och dom trillar ner varje natt.
Så nu är det dags att sätta upp riktiga.
 
Sen har jag bestämt mig för att göra en storstädning här hemma också, måste krypa ur lite ångest över att inte orka göra något. Men det är väl kroppen som har ställt in sig på att den behöver vila.
 
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

passa på att vila nu dom sista veckorna, så du är pigg när prinsessan kommer. <3<3

2012-08-16 @ 15:27:11
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma

Vad söt du är, tack för dom fina orden <3.
Dom tofflorna har jag faktiskt ärvt ska kolla upp vart dom är ifrån :) dom är faktiskt jätte fina..
Hoppas du haft en bra dag.
stor kram

2012-08-16 @ 23:14:43
URL: http://roxxanna.se
Postat av: Emmisis

Fin fina du...

2012-08-18 @ 15:27:02
URL: http://emma8513.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0