BambooJamas

Titta, den här urgulliga och supermysiga sovpåsen hade Helene och Kerstin med sig upp för ett tag sedan.
Har spanat på den på Helenes webshop för den såg ju så mysig ut, och när hon kom med kartongen så kan jag säga att den var supermysig.
Materialet i den är helt fantastiskt, tunnt och mjukt, precis som man vill klä sina små.
och hur smidigt är det inte att dragkedjan sitter upp och ner? Så man slipper klä av di små mitt i  natten, med BambooJamas får man lätt ut båda benen utan att bebis ska frysa.
 
 
 
 Skapad med omtanke 
Tyget i bambooJamas är en blandning av bambu och ekologisk bomull- ett fantastiskt mjukt tyg som är naturligt antibaktriellt, antistatiskt, absorberar fukt och reglerar kroppstemperaturen.
 
Finns att beställa hos: http://www.ullevidsdal.se

Kommentarer
Postat av: Helene Langborg

Vad glad jag blir att du gillar den :-)
Syrran är också jättenöjd, Dag har nu växt så han har en med ben och den funkar lika bra :-)

Kram Helene

Svar: Jasså! Ska nog köpa en med ben sen när tiden är inne jag också :) kram!
Sandra Westlin

2012-08-09 @ 22:30:02
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0