the grey day

godmorgon.
idag hade jag nog mer än gärnat legat med huvudet under täcket.
Vädret är grått och jag är grå, dragit på mig en förkylning från hell.
Det är inte alls okej när man nyser stup i ett och näsan täppar.
Otrivin menthol vore en kärlek nu, men den får man ju tydligen inte använda när man har en liten i magen.
Måste nog ta mig en sväng ner på stan och köpa en som jag får använda.

Igår jobbade jag ett par timmar sen åkte jag och Jonas hem och lagade lite middag, pasta och pastasås.
Så otroligt gott så det skulle jag ju kunna leva på, om man blandar veckans dagar med några pannkaks- och pasta-dagar så skulle det nog gå runt!
Iallafall, vi tog en sväng ut till Hög och tittade på några hus som är till salu.
Dock känns det som om jag verkligen kommer vilse om vi skulle flytta dit.

Så igår satt vi i soffan och skissade på en liten annan idé.
Den tänker vi dock hålla för oss själva så länge det inte är relevant.
Vore så dumt att bli besvikna igen, med tanke på turen vi har haft med oss...

Nej, nu måste jag göra något åt snorkranen så jag inte kvävs....

Kommentarer
Postat av: thess

Usch hoppas du blir frisk snart!



Jaha kan man inte fälla ihop duo edgen med liggdelen alltså? hmm.. det hade jag ingen aning om, då får city crossen ännu ett + i kanten istället, haha :) det är ju en hel vetenskap med alla dessa vagnar kan jag tycka, blev inte så smartare utav rådgivningen på babyproffsen heller, trög som man är :p Men det blir nog city cross här också faktiskt. :)



2012-04-23 @ 12:39:36
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: thess

Jasså där ser man! hade ingen aning om det, haha :p Igår när vi klämde, kände och körde runt med citycrossen så kändes den mer rätt än edgen, har du provkört edge? den är jättetung tkr jag o kunde först inte fatta att vi hade tänkt beställa den. :p Och trots att både jag och mannen är rätt långa, jag är 172cm, J är 183cm, så kändes citycross ändå inte så liten :) Jag hade varit intresserad av en vagn med svängbara hjul om de inte vore för att alla dom vagnarna som har det är SJUKT låga! då snackar vi dockvagn :P såg att brio hade en vagn som var lite högre med svängbara hjul men då är inte utseendet något att hurra över precis.. haha! ;D



Sen har jag funderat mkt över det här med åkpåse, har ni beställt sånt?

2012-04-23 @ 13:03:15
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern

tusen tack fina du & tack för kommentaren

2012-04-23 @ 13:25:43
URL: http://roxxanna.se
Postat av: thess

Haha ja! ;) det snurrar en hel del i min skalle kan jag tala om ;)



Ja men smart.. bättre att avvakta med åkpåsen tills man vet att det är kyligt o så ute. Våran kmr ju i oktober, himla svårt att veta hur kallt det är då lixom ;s

2012-04-23 @ 13:55:27
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: Stina

sv: Efter helgens besök i tapetaffären så är det lustigt nog precis en fondvägg i PIP Birds in paradise pink eller mint green jag är inne på :) Dock har inte jag och sambon riktigt samma smak, får se om jag lyckas övertala honom ;)

2012-04-23 @ 16:57:43
URL: http://stinavictorian.blogg.se/
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Jobbigt när man inte mår bra!



Har du lust att ta Bloglovin- följe? =)

2012-04-23 @ 20:44:45
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0