Stan

Har suttit i soffan hela dagen, känner mig inte alls hundra...
Tar därför på mig kläder och promenerar ner på stan, kika på en ny vas till blomman jag köpte igår på tjejkvällen på stan.
Ska visa er sen, men ni får vänta lite !

Sydde in mina mammabyxor nyss, dom var ju i "chinos" modell, så dom var vida nere i benen, och på tok för långa också för den delen. Så jag sydde in dom Så dom sitter snyggt.
Men jag sparade dock den andra sömmen, ifall man får tjockare ben sen så kan jag bara sprätta den nya sömmen.

Nej somsagt, nu tar jag en nypa luft och kanske jag får med mig en tröja som sitter fint runt en rund mage. Börjar bli deprimerad över att alla kläder inte faller snyggt!

Uppdaterar mer sen så får ni se blomman från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0