Sprattel

Godmorgon!
Nu är vi inne på torsdag, snart är även denna vecka slut...

Hade mycket blandade känslor igår kväll, tänker inte ta upp det något mer här, inte kul för andra att läsa.
Men det jag tänkte berätta är att vi hade en väldigt livlig liten i magen igår kväll.

Hittills har hon knuffat och buffat och lite sparkar här och där.
Men igår kväll, herregud... Hon möblerade om hela min mage, jag såg hur hon rörde sig där inne, kullerbyttor och Gud vet allt.
Hela magen vände sig, och det var inte så att hon stannade upp och vilade, utan i ca 1 timme knölade hon runt.

Jag kunde självklart inte somna utan jag låg och myste i kärleksvågorna.
Tänkte filma så ni fick se vilken skillnad det var på rörelserna, men J sov så jag vela inte tända lampan.
Hoppas hon tänker visa igen snart så ni kan få se, just nu är hon hellugn, kanske helt utslagen från kvällen? :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors lilla prinsessa <3

2012-04-19 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0