Promenad

Hej!
Ja inte har det blivit mycket skrivet här idag. Men jag har inte gjort något intressant heller!

Emma sms:ade mig vid 6, så vi tog en promenad runt idenor, gick väl halv 7 och var hemma igen vid 8.
Så otroligt skönt att få röra på sig och prata massa.
Dock börjar jag bli otroligt kräsen i min rygg, svanken vill hemskt gärna ömma och plåga när man är nyttig.
Men man får väl bita ihop, lär knappast bli bättre, men jag mår ju bra när jag rör mig.

När vi kom hem satte jag igång en kanna kaffe och slängde in en äppelpaj i ugnen, så jag hade något att bjuda Emma på, samt alla grabbar i soffan som kikar på hockey.

Måste tacka Emma som tar med mig ut och får mig att röra på mig, hade antagligen hamnat i soffan annars :)
PLUS att jag fick ju hålla söta casper i famnen en snabbis, även Jonas fick avnjuta honom en sväng :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2012-04-16 @ 11:12:37
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0