new for mama

Hallå!
Förlåt. har verkligen varit superdålig på att skriva här under helgen.
Har jobbat och varit supertrött, min förkylning har verkligen strykit mig mothårs.
Nu är jag påväg tillbaka på banan och ska försöka komma igång här igen!


Tog oss en runda på stan idag efter J slutade jobbet. En gravid kvinna kan behöva uppdatera sin garderob efter sin storlek, allt för att försöka minska risken för att hormonerna ska spruta!
Jag har verkligen inga kläder som faller snyggt..... (antar att alla tjejer säger så)
Hur som helst. Hittade två plagg som var superfina från Lindex.



Ett sött linne i rosa/beige puder färg av något slag 149:-, och en beige gräddig skjorta från rean för 100:-
Hoppas jag kan känna mig fin åtminstonde ikväll!

Nu ska vi göra oss klara för att åka upp till Linus för grillning och massa mys.
Kanske slänger in ett inlägg senare, vi får se. Annars återkommer jag i morgon i vanlig ordning.
Då är det tisdag och ny vecka. Då går vi in i vecka 22.
Så håll ögonen öppna för veckans magbilder :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh, jätte fina!

2012-04-30 @ 14:58:21
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0