lycklig!

Godmorgon!
Hur bra mår inte jag idag, när jag känner solen steker mot benet?
Efter en dag med snö och blask, så är vi värda solsken och få lite gott humör!

Just nu ligger jag i soffan, lillan sparkar och bökar runt så jag "ska bara" ligga och mysa en stund till... bara en liten stund.
Sen måste jag göra mig klar och diska undan lite från kalaset igår.
Mamma och hennes kompis kommer upp idag och lämnar våran fina bilbarnstol, så jag visar er bilder sen.

Tänk vad livet kan förändras av att ha en liten människa i sin egen kropp.
Känslan, att få gå på moln och vara lycklig är faktist helt obeskrivlig.
Att hon varje dag påminner mig "mamma, sluta sitta på huk, det blir för trångt" eller att "jaha, nu har vi slutat vaggats runt så då kan jag vara vaken en stund".
Helt fantastiskt vilken kärlek...
Fantiserar varje dag hur hon kommer se ut. Den lilla näsan och dom små tårna.
Är hon lik mamma eller pappa?

Nej nu ska jag kanske spara på kärlekskastningarna en stund, istället ska jag bubbla mig lite vatten och göra klart här hemma.
Hoppas ni får en fin dag friends :)

PS. Tack till alla som skriver så fina kommentarer, fortsätt gärna :) Man kan aldrig få för mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: thess

Åh vilka underbara bilder på din mage i inlägget här under. En riktig gosmage! Längtar tills jag också är där.. haha :)



Såg att du fått in filmen ändå på tuben, bra jobbat! ;)



Åh kan inte ens sätta mig in i hur underbart det måste varit att få se eran lilla tjej, rörde hon på sig mkt därinne? :) Jo jag är neutral till att kolla kön eller ej, man gör det som känns bäst bara helt enkelt :) Hade ni någon gissning på vad det var för kön innan ni fick reda på det? Det sägs att vissa gravida känner på sig sånt långt i förväg. Jag går in i v15 imorgon och har precis blivit av med att ligga och spy 24/7, hoppas att det håller i sig nu så jag kan njuta lite istället ;) Har du haft nåt illamående eller så?



Vi har BF 17 okt än så länge, hoppas att vi får stå kvar på samma datum efter RUL också men det vet man ju aldrig :)



2012-04-18 @ 13:45:41
URL: http://thereshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0