Katten kärlekskrank

Godmorgon!
Vaknade i chock av att någon knackade på vardagarumsfönstret, inte det roligaste!
Börjar bli less på att folk tittar in och att dom ens knackar, troligtvis vet dom att Kim brukar sitta där och titta ut..
Måste köpa insyns skydd, kanske ska ta tag i det idag...

Kim Jansson sover fortfarande, slängde ut han vid 2, (skriker så förbannat på natten) sen kom han in när J åkte på jobbet, vid 7.
Skrek desperat efter kärlek då, men jag protesterade och skällde lite på honom så han gav efter och la sig och sov istället.
Sen dess har han sovit, i fotändan av sängen låg han med tassarna i luften bra länge, sen kom han upp och la sig med mig. Nyss låg han under min haka, det vart så varmt så jag la han på sidan, nu sover han på kudden.
Charmig han är kärlekskranken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0