fullt upp

Nu har det verkligen varit tomt på bloggfronten, men jag har inte haft tid heller känns det som.
Helgen har varit fullt upp....
Fredagen var jag på marknan med Bella och Kihan, lördagen marknan och sen så jobbade jag på Hogges.
Söndagen i Koma och pluggning.

Det har inte kommit rätt till liksom.

Igår så gick jag i skolan, åkte direkt och jobbade på albert och herbert och sen direkt hem och pluggade.
Igår fick jansson även sin kattkompis Skrållan.

Jag har därefter inte sovit ett skvatt inatt, dels för att jag har haft ångest över min inlämningsuppgift som jag inte alls är nöjd med, plus att Jansson har slagit och jagat skrållan hela tiden.
Stackars bruden alltså, kåt-kim har varit i farten.


Nu har jag iallafall gjort en religionslektion igen och känner att det är dags att sätta fart med Naturkunskapen kanske. Fattar nada men skulle vara skönt om det gick att göra klart den.

No more to say nu tror jag. Alltså är det lika bra att sluta skriva..

Kommentarer
Postat av: Caroine Rönnquist

Sötis!!!

2011-09-21 @ 11:39:27
URL: http://www.carolineronnquist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0