the new

goddag.
Ännu en arbetsdag gjord. Har faktist jobbat mycket nu den här veckan, känns skönt!

Ikväll så blir jag ensam, jonas ska ut med jobbet och käka och bowla, självklart dricker dom öl.
Jag ska boa mig i soffan med .. VÅRAN  NYA DATOR.
Åh, det känns fantastiskt skönt med en ny, den är stor och alla knappar sitter konstigt. Det känna halvt ovant.

Ska åka och köpa en stor godispåse och kanske ladda er en film så jag får datorn full av virus? Det vore väl något? haha



självklart har man provat camen, ser ju inte lite rosig ut.

Kommentarer
Postat av: Carro

Guud vad jag saknar dom där stunderna på kvällarna, när Lars är ute på vift och man själv kan lägga sig i sängen med datorn i knät och tv'n på så man kan titta på båda skärmarna, i lugn och ro och behöver inte tänka på att man måste gå och lägga sig för att snart vaknar nån av ungarna.

NJUUUT medans du kan säger jag bara ;)

För snart kommer de väl den tiden då ni också ska ha bebis ;);) så ja, njut när dom tillfällena kommer! :) Så mysigt å bara rå om sig själv för en stund.

2011-10-30 @ 20:50:13
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0