Söndagsmys

Jag måste vara en av dom
Slöaste ni vet.
Igår klockan 12 åkte vi mot fränsta för att spela match. Jag kände direkt när jag vaknade att jag inte mådde så bra.
Igår kväll när jag kom hem var jag sjuk. Feber och jättehängig...
Somnade i soffan med hjärtat, fick inte i mig någon mat och det kändes som om huden var sårig.

Jag drömde massa konstigt inatt och det gör jag varje gång jag är sjuk. Men idag när jag vaknade var jag inte alls piggare.

Nu har vi nyss ätit tacos och ligger i soffan och kollar på tv.

Tur man har sin kärlek som kan bädda om en och tycka synd om en.
(dock tillåter jag inte honom att röra mig eftersom jag har så ont i huden, sen tycker jag mer synd om mig själv)


Kommentarer
Postat av: ulrika

Krya på dig!!! mm du brukar ju ha lite konstigheter för dig när du får feber. Hoppas det går över fort. Å jag är så glad att du har dig goa Jonas där med dig... kram kram älskar er!!! <3<3

2011-10-23 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0