Projekt: helrenovering av vardagsrum!

Ja mitt senaste uppdrag inom inredningskategorin nu kommer bli så otroligt kul.
Här hemma ska jag självklart börja bygga av mina lastpallar, det är väl det enda som står på listan här.

Men sen så har jag fått ett uppdrag att jag ska renovera Peters vardagsrum, det är pappas kompis.
Herregud, han bor ju i världens finaste hus och jag har väl en liten press på mig själv att göra det speciellt och snyggt.

Första steget på den vägen är väl soffan och tapet, Det måste klinga ihop.
Det kommer bli en beige soffa, för vi var väl överens om att det ska vara ljust.
Tapeten kommer ganska säkert bli vit, men en vitmönstrad fondvägg. Sen resten kommer väl när det kommer.
Det är så sjukt kul, det är ju ändå ett stort "uppdrag" att jag ska stå för all inredning.

Hur som helst så är det riktigt kul!



När jag satt och blippade runt lite här på internet så hittade jag denna skönhet.
Jag är fast, jag vill ha denna skönhet i vårat vardagsrum.


Canape by Lila Jang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0