Norska idol!

Oj vad mycket jag har hunnit med idag.
Vaknade vid 9, drack te och lite vitamindryck. Hann slänga in en tvätt i maskinen som hann bli klar.
Bella och Kihan kikade förbi en sväng. Sen så glömde jag självklart tvätten i maskinen.
Drog iväg till skolan och jobbade över där en sväng.

Kutade ner på stan ifall att Jonas skulle sluta tidigare, jag fick med mig en födelsedagspresent åt min fina Bella.
Sen så fick jag även med mig en tröja till Jonken, så otroligt snygg... 799:- men med lite tur så fick man 30%rabatt.
Han ska få modellera lite senare!


Nu ska jag försöka ta tag i tvätten som fortfarande ligger kvar i maskinen, sen börja med middagen.
Så länge kan ni njuta av this man.
Jag vet att många av er som läser bloggen kanske känner honom, men jag måste bara säga att rösten han besitter är oslagbar.  Hudiks stolthet i Norska idol. Han har talang!




Kan berätta en liten rolig sak just angående låten ovan.
Igår när vi skulle sova så lyssnade Jonas om och om igen, sen kläcker han ur sig; "Nej men nu Sandra, nu får du bara lyssna en gång till"
Han låg med telefonen i handen och säger åt mig att jag inte får lyssna. Men han lyssnade ett par gånger till efter det.
Min pojke är nog beroende.

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

tack så mycket :) cup caksen finns lite varstans i olika prylaffärer. jag köpte mina på inspiration.

2011-10-14 @ 13:54:12
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0