målat, igen

Känns inte alls roligt att blogga nu längre.
Min dator har kraschat, eller den fungerar men ändå inte.
Jag får igång den och kan öppna internet och tex gå in på facebook, men sen är det tvärstopp.
Det tar även en kvart att öppna en mapp.

Nu har vi lånat svärföräldrarnas dator, och då känns det inte alls kul att göra någonting.
Jag kan inte knäppa kort och redigera, jag VILL inte gå in på massa konstiga sidor (inte för att jag gör det men ändå).
Tur som vi har så ska Jonas få en för tidig födelsedagspresent av mammsen och pappsen, så en ny dator kommer till våran familj inom kort. Men OJ så rädd om den vi kommer vara, nu är det nog med krångliga datorer.



Hur som helst så har jag målat lastpallar idag, nu är dom vita och jag är nöjdare än innan.
Det är verkligen vitt i vardagsrummet nu, skulle bara behöva lite mer prydnadskuddar osv.
Kanske även är dags att börja samla på sig lite julpynt, har bestämt mig för en vit jul iår, både inomhus och utomhus.


Kommentarer
Postat av: Denana

Den beror verkligen, men det är också så häftigt hur musik kan nå den lilla känslan som gömmer sig någonstans i hjärtat och få fram den.

2011-10-24 @ 15:53:14
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0