a man gotta do what a man gotta do

Nu är hälften av vad jag vela få gjort idag, gjort.

Jag har fått hyllorna målade och dom är tillbaka på väggen igen.
Jag har satt upp handdukarna i badrummet och plockat lite.
Nu fattas bara dammsugningen och plocka i sovrummet.

Har nyss duschat och nu ska jag göra mig klar för sen ska jag börja med middagen tills min lilla fjant kommer hem från jobbet, sen kommer ju faktist min håriga kärlek hem från sitt avelsförsök.
Så nu hoppas vi på att han får bli pappa åt nåra småttingar.

jaja, hinner inte skriva nå mer här nu för jag måste plocka i ordning lite överallt nu, första anhalt; bädda sängen!

Vi hörs mer senare då jag visar hur vårat sovrum numera ser ut!

latero♥

Kommentarer
Postat av: Caroine Rönnquist

jag blir alldeles varm av din kommentar sandra <3 du är en människa som hela tiden sprider glädje och jag är så himla glad att jag en gång fick chansen att träffa dig genom fotbollen! jag tycker verkligen om dig ska du veta! jag undrar hur många gånger jag sagt till mina vänner vilken bra tjej du är!

2011-10-11 @ 15:20:09
URL: http://cquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0