thats love

Är så otroligt lycklig. Överlycklig.
Att jag har sån tur att få dela mitt liv med en vacker människa. Att jag är den utvalde.
Blir nästan imponerad över mig själv att jag verkligen inser vilket vackert och underbart liv jag har.

Den här mannen vet vem jag är, han vet vad jag vill och står alltid vid min sida.
Evigt tacksam, hjärtat.

Vi har så mycket kvar att uppleva och jag längtar efter varje dag med dig.
Att få hålla din hand när vi somnar och vakna tätt intill, det fyller hela mig.
Du är så vacker.


Kommentarer
Postat av: ulrika

Blir så rörd över det du skriver, å är så otroligt glad för din/eran skull. kram kram älskar er!!!

2011-12-01 @ 18:27:08
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-12-01 @ 20:30:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Hoppas att du har en bra Fredag.

Kramar :)

2011-12-02 @ 22:32:46
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0