boring

Ligger fortfarande i soffan och inte gör någonting.
Hur fasen står jag ut egentligen? inte konstigt att min kropp kryper på kvällarna och stackars Jonas får lida för det.
Jag klarar inte av att vara student/arbetssökande. faan alltså, jag måste ha något att göra. Samtidigt som jag behöver friheten att göra vad jag vill.


Jag tänkte vara duktig idag och baka bullar, smulade ner jästen i bunken och insåg då att den var gammal. hurra. inga bullar idag heller. Nehe, då dammsög jag badrummet istället, sen vart det exakt lika tråkigt igen.
klockan går otroligt sakta idag.
Tänk om man bara kunde blåsa i en vas och vips, så får man allt man önskar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0