work

Tror ni sommaren kommer nu?
Det är ju sjuuukt varmt ute och solen, jag älskar solen!

Känner dock inte för att klä mig i sommarkläder helt eftersom jag ska jobba. Eller ja det var ju skitsamma egentligen men känns inte som om jag vågar. Slutar ju ändå rätt sent.

Men vafan, jag lär väl inte dö i ett par shorts? Får se om jag har det eller leggings.
Börjar om en halvtimme, tror ni jag har en onödig och lyxig dag?
Att jobba från 3 till halv 5 är nog inte så jätte slitsamt, men någon måste ju göra sånt? :)

Direkt efter jobbet så måste jag käka sen dra vidare på match i Bergsjö-vilken vi ska vinna, såklart!
Är superladdad jag och vädret har hjälpt mig en bra bit på traven.

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting och låta tiden gå tills man tar stålhingsten iväg på arbete.

Oj vilken livsnjutare jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0