vilka fantastiska idioter!

Jag är på ett sjujääävla humör idag märker jag, men ibland har man tyvärr inget annat val.
kan börja med punkt nummer 1.

1. Jag åkte på rimi eller vad det heter, uppe på Håsta.
Vilket KAOS stället, jävligt vidrig mataffär. Inte en grönsak som var fräsch där, fy!

2. En gubbe tänker köra ut framför mig mitt inne i stan, när han har stått parkerad. Fick grisnita.
idiotpoäng!


3. Jag åker ner mot Hemköp, ni vet från sjukhushållet. Där får jag stanna för en gubbe ska köra ut från parkeringen.
Han kommer inte förbi mig, så han vill att JAG ska backa? När det är gubbjäveln som står åt helt fel håll?
Jag blir arg, och jag backar (skulle jag aldrig gjort) men sen tackar han mig med en vink, HA tillbaka får han en bitch blick.

Ja, idag är jag hatisk mot alla idioter i trafiken och förövrigt.
Idag är en sådan dag, så istället tänder vi grillen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0