the time is running fast

herregud, vi tjejer är så bra på att babbla.
Timmarna rusar iväg när jag och Bella pratar om allt och allt och allt. Så roligt!

Nu väntar jag på att kärleken ska komma hem, är abstinens nu såhär ett par timmar ifrån varandra.
Sen blir det nog en tidig kväll trots att jag är ledig i morgon..

Ja just det, det fina tvättmaskinen jag fått av pappa var ju KANONBRA, eller inte.
Vattnet ligger kvar i maskinen, så otroligt irriterande. Bara för att jag verkligen vela ha den.

Får jag inte den att fungera så köper jag en ny, för en tvättmaskin vill jag verkligen ha.
Men pappa skulle iallafall undersöka felet, jag hoppas han hittar det och kan laga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0