strandpromenad i hudiksvall

Jag och hjärtat har varit jätteduktig och tagit en långpromenad ut till maln och gått runt och sen tillbaka.
På hemvägen stannade vi på Hemköp och köpte frukt, så nu äter vi fruktsallad.
Herregud vad duktig vi har varit idag.

Hade en liten tanke när vi var ute och gick....
Varför gör dom inte en "strandpromenad" från stan ut till maln?
Herregud, det vore ju som guld.. Jag skulle alltid gå där!

Kom igen nu Hudiksvall, bygg en strandprommis nu!

Nu väntar vi på en unge i minuten, sen är det nog dags att krypa i sängen också.


Kommentarer
Postat av: bleader

vad exakt menar du med strandpromenad då? vad skulle dom göra om så du skulle börja gå där varje dag? utveckla, tack på förhand / läsare 1337

2011-05-09 @ 22:16:57
Postat av: Carro

Om man bara skulle köra på en stenhård vecka med bara sallad tror inte jag att man skulle orka gå ut och gå en timme, inte jag iallafall. :P

Skulle nog vara jätte yr i bollen. :P

2011-05-10 @ 09:29:30
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Sköönt :D

Lars har börjat med GI han, så här läre de väl också bli massa nyttigt. Dock tänker inte jag följa de förän om typ ett år (om amningen funkar vill säga) så jag tänker verkligen inte dra ner på allt gotta, inte än :P hihi..

2011-05-10 @ 10:12:27
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0