Seriepremiär och "en ond cirkel."

Alltså vilken seriepremiär!
Klart jag har något att klaga över, och det är RÖRAN i byten.
Jag vill att den som jag ska byta med står redo på sidan och inte sitter med en tröja på bänken.
Då är man liksom inte redo.
Sen att jag som vänster mittfält helt plötsligt hipp som happ hamnar på höger back?
Vad händer där?
jag letar och letar efter linjen, men tro på tusan att den är på andra sidan då. helt förvirrad.

Ett till minus är att många har börjat sura ner sig lite.
En sak som att ha 7 på bänken som egentligen bara är positivt, är inget att hänga läpp för.
Vi får ju se det som att vi har många pigga att byta in.
Men istället vänds det till en ond cirkel.
"många får sitta och bli kalla"
Men vad? Egentligen får man ha lite "överseende" med det, för så blir det på varje match.

Hörde av en fågel att " VI ÄR LIKA SOM IGGESUND"  men hej, stopp och belägg.
Vårat lag liknar inte ens iggesund. Bara för att vi råkar ha många avbytare? åh aldrig!
Vi har ett kanonlag, inget gnäll eller något har framkommit.

Det finns alltid folk som får stå över matcher, eftersom vi är många i laget.
Okej, det är rätt att ta med dom som tränar bäst.
Men även fast jag inte skulle få spela något så åker jag gärna med som avbytare. Då kollar man ju iallafall på matchen och stöttar sina polare som är på planen.

Äh, jag tänker inte lägga energi på sånt här skit.
Jag älskar laget, jag njuter varje sekund.
Varför inte ta det coolt? Det har ju bara hänt EN gång?

1-1 på premiären är inte dåligt...


Kommentarer
Postat av: Carro

Men vänta nu, vilket lag spelar du i? :)

2011-05-09 @ 11:21:15
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: kafak

Håller fullständigt med dig på allt.Orden att vi är lika som Iggesund,kom nog från frustration,eftersom bytena inte fungerade som dom skulle.Andra lag skulle vara helt saliga om dom hade det som vi har,många spelare.Häng inte läpp nu!Det kommer att bli KANON.Är vi sju på bänken,och bytena fungerar smärtfritt,så kör vi slut på motståndarlaget.

2011-05-09 @ 11:52:54
Postat av: Carro

Jag håller med dig Sandra!

2011-05-09 @ 12:04:07
URL: http://www.ronnquiist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0