paranormal activity 2...

Hade en dag med Isabel igår, gjorde lite nytta och sen grillade jag och kärleken.
Kommer nog äta grillat hela sommaren ;)

Sen efter det kom Erik och Hanna, så då åkte vi och hyrde film och köpte gotta.
Naturligtvis vart det en skräckis, jag som hatar det. OCH jag hatar Paranormal Activity, men den vart det... Såklart...

Jaja, jag överlevde genom filmen, fastän jag var sjöblöt av svett och i princip var halvdöd.
Tur man har en kärlek att hålla handen med.


Nu ska jag göra mig klar för att gå på stan med isabel och sen se karnevalen.
Inte för att jag tycker det ska bli kul men man ställer väl upp för laget...


Kommentarer
Postat av: Isabel

Det tycker du visst ;)

2011-05-21 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0