Njutångers IF, fan vilka brudaaaaaar

matchen igår...
Min hud reser sig fortfarande. Nästan som kalla kårar.

Har ingenting att klaga över utan vi var bara heeeelt fantastiska.
Med en straff i ställningen 3-2 till oss  kan jag säga att alla tog det bra ändå.
Emma som en säker sista man och målvakt räddade sååååklart!!!!!!
Vi var magiska, heeeelt sjukt vilka krigare vi var.
Jag älskar NIF, seriöst så kan jag gråta och nästan dö för er.
2-3!!!!!!
Jag måste även få berömma våra tränare som gett oss en kanon uppställning.
Och för att dom är med oss ;)

Ler fortfarande idag, dock ler inte mitt lår alls.
Så nu hoppas jag på kurering i helgen och kanske någon löprunda så man kan hålla igång.
För jag har hört att Njutånger ska ge på fan igen på tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0