modell för en dag

Oh äntligen lördag igen!
Veckan har faktist rullat i en jävla fart alltså, det har gått supersnabbt.
Säkert bara för att jag har varit på bullerbyn där jag trivs.

Igår hade vi filmkväll med Hanna och Erik. en film var faktist bra, den valde alla.
Den hette Sjön, som är en äldre svensk film. Jag gillade den.
Den andra var repmånad. Den SÖG. Ursäkta med Jonas och Erik har faktist ingen humor.


Om 2 timmar typ ska jag iväg med Rebecca och vara "modell för en dag".
Jag är nervös men fan, det ska bli roligt alltså.
Bli sminkad och fotograferad, det blir man liksom inte varje dag!

Dags att välja fram nå kläder kanske....... det är ett stoooort problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0